#boldoganamunkábannostresstegyélmagadért

Meditálj!

A meditációval tavasszal kezdtem napi szinten foglalkozni. Sokat segített a jelenben maradni – nem aggódni a jövő miatt és rágódni a múlton.
 
A meditáció gyakorlásával jobban megismerjük önmagunkat, felfedezzük, hogy valójában kik vagyunk. A meditáció által újra megismerjük az igazi „én”-t, aki különbözik a szerepei között ingázó, szülőként, gyerekként, munkavállalóként, főnökként társként, stb. naponta helytálló, néha feszült, néha problémás személytől.
A mindennapos gyakorlás során észrevehetjük, hogy az igazi természetünk, a valódi énünk valójában nagyon pozitív. Ha a békét a körülöttünk lévő fizikai világban vagy másokban keressük, csalódhatunk. De ha megtanuljuk, hogy hol és hogyan tudjuk megtalálni saját magunkban, akkor rájövünk: ezt bármikor elérhetjük.
 
A mindfullness alapú meditációban tudatosságra törekvő tág figyelemmel fókuszálunk pl. a légzésére, testi érzeteire, vagy egy hangra, csendre, képre.
A testtudati eszközök alkalmazási területeit ma már az orvostudomány, a pszichológia és a pedagógia is felfedezte.
Bővebb információ Korbai Hajnal írásában a Mosoly Alapítvány Blogján

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .